پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مقامات دولتی هند امروز اعلام کردند که تا پایان ماه ژوئن سال جاری چهار جرثقیل متحرک بندری را به بندر چابهار منتقل خواهند کرد. بندر چابهار در حال حاضر توسط هندی ها، ایران و طرف‌های افغانستانی در حال توسعه بوده و قرار است به یکی از اصلی‌ترین گذرگاه‌های کالا‌های هندی برای رسیدن به کشور‌های آسیای میانه و به خصوص افغانستان تبدیل شود.
شعار سال: به نقل از لایومینت، مقامات دولتی هند اعلام کردند که تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی چهار جرثقیل بزرگ متحرک بندری را به بندر چابهار منتقل کرده و نصب می‌کنند.

در ماه ژانویه هم هندی‌ها طی قراردادی ۲۵ میلیون دلاری دو جرثقیل متحرک بندری را به این بندر منتقل کرده بودند.

بندر چابهار در حال حاضر توسط هندی ها، ایران و طرف‌های افغانستانی در حال توسعه بوده و قرار است به یکی از اصلی‌ترین گذرگاه‌های کالا‌های هندی برای رسیدن به کشور‌های آسیای میانه و به خصوص افغانستان تبدیل شود.

اجرای طرح توسعه این بندر به گسترش مناسبات اقتصادی و مبادلات تجاری بین ایران و هند هم منجر خواهد شد و میزان مبادلات تجاری دریایی بین دو کشور را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

یک مقام بلند پایه وزارت بنادر، آبراه ها، و کشتیرانی هند در این باره گفت: برای بهره برداری از بندر چابهار این تعداد جرثقیل کافی است. دو جرثقیل در حال حاضر در نزدیکی بندر ونیز ایتالیا هستند و تا پایان ماه مارس به ایران خواهد رسید و دو جرثقیل دیگر نیز تا پایان ماه ژوئن در چابهار تخلیه خواهند شد.

طرف هندی می‌گوید تاکنون ۱۲۳ کشتی در این بندر پهلو گرفته و هزار تن تجهیزات و کالا را در چابهار تخلیه کرده‌اند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مانا، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۹۲۴۸، www.mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
هند با رابطه حسنه ای گه با امریکا داره تونسته مجوز های مورد نیاز بندر چابهار رو کسب کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین