پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
دنیا دنیا و ساعت ساعت توضیح بده که دولت در گرانی دلار دخالت نداشته است! واقعا فکر می‌کنید چند درصد ایرانی‌ها باور می‌کنند؟ دولتی که ناکارآمدی اثبات شده در اداره علمی جامعه دارد، بغیر از راه‌های آسان و پر پیامد، راهکار دیگری را نمی‌تواند در پیش بگیرد. آقای روحانی، بسیاری از امور کشور داری شما نه تنها سخت نیست، بلکه قابل پیمان سپاری و کنترات است. افشاگری واعظی نیز، ما را یاد ضرب المثل مستی و راستی انداخت. دلار را گران کردیم تا کشور را اداره کنیم! اما ندانستید که دلار بالای ۱۴ هزار تومان، اول گردن همین دولت را می‌زند.

شعار سال:رییس دفتر رییس جمهور: دلار را گران کردیم تا کشور را اداره کنیم!

واعظی در اصفهان گفته: از نظر اقتصاد‌‌ی نرخ ارز د‌‌ر ایران ۲۵ یا ۲۷ هزار تومان نیست. ما این کار را کرد‌‌یم تا بتوانیم اقتصاد‌‌ کشور را اد‌‌اره کنیم تا امروز د‌‌شمنان بگویند‌‌ که فشار حد‌‌اکثری شکست خورد‌‌ه است. روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر ۱۰۰ هزار بشکه فروش نفت د‌‌اشتیم و نمی توانستیم حتی پول آن راجابه جا کنیم!

البته واعظی پس از مشاهده واکنش ها، اظهارات خود را تکذیب کرده و گفته منظورش این نبوده!

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خلیج فارس

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
بالاخره دولت اومده خودش اعتراف کرده که دست در افزایش قیمت دلار داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین