پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
سرمربی جدید استقلال در اولین حضورش در تمرین آبی پوشان ادعای همیشگی و اثبات نشده استقلالی‌ها را تکرار کرد: پارسال نگذاشتند قهرمان شویم!
شعار سال: اتفاقی که از مدت ها پیش انتظارش می رفت، سرانجام محقق شد و فرهاد مجیدی پس از یک نیم فصل دوری، بار دیگر روی نیمکت استقلال نشست. شماره 7 محبوب آبی ها، در مراسم معارفه جمله ای به زبان آورد که می تواند سوالات زیادی را در ذهن هواداران ایجاد کند. مجیدی به بازیکنانش گفته پارسال نگذاشتند قهرمان شویم اما امسال امید زیادی به قهرمانی داریم.

اولین سوال که یک هوادار منطقی استقلال می تواند از مجیدی بپرسد این است که آیا قرار است او در صورت ناکامی در پایان فصل باز هم تکرار کند که امسال هم نگذاشتند قهرمان شویم؟ اگر قرار باشد ناکامی استقلال همانند سال های اخیر به وزیر و وکیل و ... نسبت داده شود، خب چه نیازی بود که اصلا فکری برود و یا مجیدی بیاید. اگر بناست چنین توجیهی برای شکست و عدم موفقیت ارائه شود، هر کس دیگری می تواند روی نیمکت بنشیند و در پایان همین نکته را بگوید.

سوال دوم این است که اگر واقعا اراده بیرونی برای عدم موفقیت استقلال وجود داشته است، مجیدی چرا بازگشت به نیمکت را قبول کرد؟ مگر در این شش ماه چه چیزی عوض شده است. وزیر همان وزیر است و سازمان لیگ همان، داوران همان داوران پارسال و تماشاگران هم همان. غیر از انتخاب عزیزی خادم که چند روزی بیشتر نیست استارت رسمی کارش را زده چه چیزی به این فوتبال اضافه و یا از آن کم شده که مجیدی می گوید پارسال نگذاشتند اما امسال امید به قهرمانی دارم!

مجیدی از همین ابتدا باید با هواداران شفاف باشد، هوادارانی که هرچند او را دوست دارند اما بعضی ها او را در اتفاقات پایان فصل بی تقصیر نمی دانند، چرا که معتقدند اگر ترک تیم از سوی او صورت نمی گرفت آبی ها حداقل می توانستند جام حذفی را بالای سر ببرند.

استقلال از دید کارشناسان یکی از پرمهره ترین تیم های این فصل است و در هر پستی دو یا سه بازیکن باکیفیت دارد، به این ترتیب مجیدی هرچند تیم را خودش نبسته اما نمی تواند و نباید این مساله را در آینده دستاویز قرار دهد. رختکن چند دسته، بی اعتمادی بازیکنان به کادر فنی قبلی، عدم اتحاد و یکدلی در کنار مشکلات فنی و تاکتیکی، مسائلی است که مجیدی هر چه سریعتر و بدون بهانه های واهی از قبیل نگذاشتند و نمی گذارند، باید با آنها مقابله کرده و هواداران استقلال را پس از چند فصل ناکامی شاد کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران نیوز، تاریخ انتشار ۱۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 1499165، www.jamaran.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین