پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
سیاستگذاری هم حداقل سلیقه‌ها و مهارت‌های خاص خودش را طلب می‌کند. بعد از ابلاغ دستورالعمل ناموفق چک کردن مسافران با کد ملی، اخیرا در خوزستان اقدام به صدور دستورالعمل استفاده از اتوبوس با تست منفی کرونا شده است. باز هم تکرار داستان قاعده گذاری، بدون پشتوانه و ضمانت اجرایی!
شعار سال: رییس عملیات قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: بر اساس مصوبه این ستاد انجام تست کرونا برای تمامی مسافران در پایانه‌های استان اجباری شد.
 
ولی اله حیاتی پس از پایان نشست فوق العاده ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان در محل استانداری به خبرنگاران گفت: برای کنترل این بیماری در استان مراکز انجام تست در فرودگاه، راه آهن و پایانه‌های مسافر استان مستقر شده و از مسافران پیش از ورود به وسائط نقلیه عمومی برون شهری تست کرونا گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: مسافران بدون داشتن نتیجه تست کرونای منفی اجازه سوار شدن بر وسائط نقلیه عمومی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری ندارند و در صورت تخلف با افراد برخورد قانونی می‌شود.
 

کنترل گلوگاه‌های استان شدیدتر می‌شود

وی گفت: طبق مصوبات امشب ستاد، کنترل گلوگاه‌های استان شدیدتر می‌شود و از امشب نیرو‌های بیشتری در مبادی خروجی و ورودی استان خوزستان به خصوص شهر‌های قرمز و نارنجی استان مستقر و ورود و خروج خودرو‌ها کنترل شدید خواهد شد.

حیاتی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه از امشب از خروج خودرو‌های با پلاک بومی از استان جلوگیری خواهد شدو خودرو‌های با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهر‌های استان را نخواهند داشت.

وی گفت: فردا در نشست ستاد مبارزه با کرونا وضعیت فعالیت بازر‌های استان نیز بررسی و نتایج جلسه ابلاغ خواهد شد. در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۵۳۲۸۸، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین