پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان خوزستان با انتقاد از رقابت نابرابر میان تعاون روستایی و کارخانه‌های آرد در فصل خرید تضمینی گفت: اولویت خرید مستقیم گندم از کشاورزان باید با کارخانه‌های آرد باشد یا در محدوده شعاعی کارخانه‌های آرد، مراکز خرید تعاون روستایی در فصل خرید فعال نشوند.
شعار سال : ورود تعاون روستایی به عملیات خرید تضمینی گندم هر ساله مورد انتقاد آسیابانان قرار می‌گیرد؛ علیرضایی در این خصوص بیان کرد: باید اولویت خرید مستقیم گندم با کارخانه‌ها باشد و در مرحله دوم اجازه ورود تعاون روستایی به عملیات خرید داده شود.

وی در ادامه گفت: سال گذشته علی‌رغم فشار‌های تحمیلی بر آسیابانان، ۵۰ درصد از هزینه انتقال گندم به کارخانه‌ها واگذار شد و این احتمال می‌رود که امسال صد درصد هزینه انتقال گندم بر عهده آسیابانان گذاشته شود.

علیرضایی تصریح کرد: این در حالی است که آسیابانان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و این انتظار می‌رود که اگر اولویت خرید به کارخانه‌ها داده نمی‌شود، یا کرایه حمل گندم را دولت بپردازد یا بخشی از کرایه حمل را به عنوان مشوقه به کشاورز تخصیص دهد تا کشاورزان به تحویل گندم‌هایشان به کارخانه‌های آرد، ترغیب شوند.

وی افزود: فصل برداشت گندم در استان خوزستان، هرساله مصادف با بارندگی‌ها است و به دلیل اینکه گندم‌ها در فضای باز تعاون روستایی نگهداری می‌شوند، غالبا بخشی از گندم‌ها به دلیل آب‌خوردگی از بین می‌روند.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از غلات نیوز ، تاریخ انتشار 13 اسفند ۹۹ ، کد خبر : 30870 ، ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین