پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
گویی جریان تازه‌ای از فمینیسم تاثیر گذاشته به شکلی که زن فمینیست دوست دارد در بدترین شرایط شغلی با قیمت ارزان و نازل کار کند، کار را با عرضه دوبرابر نیروی کار ارزان کند تا به جنسیتش بگویند کار می‌کند و حقوق می‌گیرد و انگ خانه دار بودن نخورد!

شعار سال: انگاره‌های فمینیستی در جریان تحصیل کرده به اصطلاح مذهبی آنچنان تاثیرات عمیق گذاشته که حالا کار منزل بدون دریافت حقوق را کاری عبث و بیهوده می داند.

در واقع زن فمينيست دوست دارد در بدترین شرایط شغلی با قیمت ارزان و نازل کار کند، کار را با عرضه دوبرابر نیروی کار ارزان کند تا به جنسیتش بگویند کار می کند و حقوق می گیرد و انگ خانه دار بودن نخورد!

اینها پتک آخری است که زنان فمنیست به پیکر نحیف شده خانواده ایرانی می زنند، بازنده نهایی هم درنهایت جنس زن خواهد بود.

منظورش این است:«من کار بی‌مزد و نگهداری از بچه‌هایی که خودم متولدشون کردم رو می‌کنم و بخاطر این مسئله خیلی داره بهم ظلم می‌شه. چون بنیان خانواده هم بر مبنای گردش پول و تجارت و بده- بستون بنا شده و اینایی که بزرگشون می‌کنم هم به زور متولد کردم.»

 

تعداد بازدید : 26

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین