پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
پرواز مستقیم فرودگاه ارومیه - استانبول از امروز ۲۱ اسفندماه برقرار می‌شود.
شعار سال: محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه این پرواز به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته متوقف شده بود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، این پرواز به صورت برنامه‌ای ۲ بار در هفته توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایر صورت می‌گیرد.

وی در خصوص تست‌های کرونایی تمهید شده در فرودگاه‌های استان گفت: نظارت بر اجرای توصیه‌های بهداشتی جدید به همراه کنترل و غربالگری مسافران مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری افزایش یافته است.

قراملکی بیان کرد: مطابق آخرین دستورالعمل ابلاغی از مسافران کشور‌های اروپایی و مناطقی که درگیر کرونای انگلیسی هستند، تست مجدد PCR در فرودگاه‌های استان انجام می‌شود.

هم اینک سه فرودگاه ارومیه، خوی و ماکو در آذربایجان غربی فعال است. توسعه فرودگاه‌ها در این استان زمینه حضور بیشتر گردشگران و سرمایه گذاران را فراهم می‌کند و به رونق اقتصادی این خطه کم برخودارتر منجر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۵۰۳۶۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین