پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
مجری برنامه فوتبال برتر و گزارش فوتبال که در سال ۹۹ توانست عنوان برترین گزارشگر سال را کسب کند، در صحبت‌های خود از رویه صدا و سیما انتقاد کرد.
شعار سال: در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی، یکی از چهره‌های برتری که توانست تندیس این جشنواره را از آن خود کند، محمدرضا احمدی بود؛ او در بخش بهترین گزارشگر سال توانست جایزه را از آن خود کند و پس از آن پشت تریبون رفت و به انتقاد از رویه سازمان صدا و سیما نسبت به جدید گزارشگران جدید پرداخت؛ احمدی در ابتدای صحبت‌های خود با بیان این‌که شاید صحبت‌هایم برای خودم شر هم بشود، انتقادات خود علیه صدا و سیما را مطرح کرد.

او گفت: خوشحالم که آقا عادل (فردوسی‌پور) عزیز را دوباره دیدم و جایش خیلی خالی است؛ می‌خواهم بگویم واقعا در این هفده سالی که در رادیو و ده سالی که در تلویزیون کار کردم پوستم کنده شد. واقعا پوستم کنده شد و از این‌جا می‌خواهم پیامی برای آقای معتضدی مدیر شبکه ورزش سیما و دیگر دوستانی که در عرصه ورزش تلویزیون کار می‌کنند، دارم که امیدوارم آن را بشنوند؛ تو را به خدا بگذارید بچه‌ها پله پله بالا بیایند.

احمدی ادامه داد: ما خیلی اذیت شدیم که توانستیم بازی زنده گزارش کنیم؛ پس از هفت سال کار در رادیو، دو سه سال مسابقات ضبطی بعد از ساعت یک شب را گزارش می‌کردم و تازه به من می‌گفتند ضعیف هستم، اما حالا دوستان به راحتی و خیلی زود بازی زنده گزارش می‌کنند. من نگران هستم و می‌ترسم شان گزارشگری فوتبال، این رشته مقدس از بین برود.
 
محمدرضا احمدی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که این روز‌ها در حال مجری‌گری در برنامه فوتبال برتر است و مسابقات فوتبال داخلی و خارجی را هم گزارش می‌کند و باید این صحبت‌های انتقادی او چه واکنشی از سوی مسئولان صدا و سیما دارد و به قول خودش برای او شر خواهد شد یا خیر؟

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ورزش سه، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۷۴۳۰۸۳/۵۵، www.varzesh۳.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین