پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه منعی برای سفر به استان‌های شمالی و شهر‌هایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد، گفت: ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.
شعار سال: جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه منعی برای سفر به استان‌های شمالی و شهر‌هایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد، گفت: ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

سردار تیمور حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا سفر به شهر‌ها و استان‌های مسافرپذیر کشور مانند استان‌های شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استان‌های شمالی و شهر‌های مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آن‌ها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودرو‌ها در آزادراه تهران ـ شمال، به آن‌ها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که تردد شبانه در جاده‌های کشور نیز علاوه بر داخل شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی مشمول جریمه می‌شود نیز بیان کرد: فرقی نمی‌کند تردد شبانه در ساعات ممنوعه (۲۱ تا سه بامداد) داخل شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی یا در جاده‌های برون‌شهری صورت گیرد.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست که از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند تا شاهد گسترش بیماری کرونا نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین