پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
پیام متن، بر اساس پیام یک شهروند ساکن در شهرستان شهریار تنظیم شده است. می‌گوید که، در چند روز گذشته بازار شهریار جای سوزن انداختن نبود و آقایان دغدغه‌ای برای کرونا نداشتند؟! اما کافی است شهروندی با خودرو شخصی اش برای انجام کار واجبی پس از ساعت ۹ شب در خیابان تردد کند که درجا با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی مواجه می‌شود! یعنی در خیابان و جمعیت فشرده کرونا نیست، اما در خودرو شخصی افراد کروناست؟!
شعار سال: در چند روز گذشته بازار شهریار جای سوزن انداختن نبود و آقایان دغدغه‌ای برای کرونا نداشتند؟! اما کافی است شهروندی با خودرو شخصی اش برای انجام کار واجبی پس از ساعت ۹ شب در خیابان تردد کند که درجا با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی مواجه می‌شود! یعنی در خیابان و جمعیت فشرده کرونا نیست، اما در خودرو شخصی افراد کروناست؟!

ما به‌عنوان فعال رسانه‌ای دیگر جوابی برای مردم نداریم، حرف هایشان حق است و حرف حق جوابی ندارد! اینگونه جریمه‌ها بیشتر به تَلَکه کردن مردم شباهت دارد تا پیشگیری از شیوع کرونا...!
حکایت آقایان مسئول در ستاد کرونا، با داستان دُم خروس و باور قسم روباه!
حکایت آقایان مسئول در ستاد کرونا، با داستان دُم خروس و باور قسم روباه!
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین