پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ثبت‌نام از داوطلبین شورا‌های روستایی از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
شعار سال: منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبین شورا‌های روستایی از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

حبیبی با بیان این که ۶۷۹ روستا در استان واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌های روستایی هستند، گفت: داوطلبان شورا‌های روستایی، در حین ثبت نام می‌بایست گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند و برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه می‌توانند به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند.
 
معرفی و حمایت از داوطلبان شوراها

وی تاکید کرد: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است که اهالی روستا با همفکری و مشورت، افراد علاقه مند، توانمند و دارای شرایط لازم را جهت داوطلبی در بین خود تعیین و جهت ثبت نام تشویق نمایند.

حبیبی افزود: روستا‌هایی که دارای شورا می‌شوند، ضمن اینکه صاحب دهیار خواهند شد روند توسعه، عمران و آبادانی روستا شتاب خواهد گرفت و همچنین از اعتبارات ویژه برخوردار می‌شوند و کمک‌های لازم از طریق شورا و دهیاری روان‌تر انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان این که داشتن شورا و دهیار در روستا فرصتی است که مردم می‌بایست از آن با معرفی و حمایت از داوطلبان شوراها، استفاده نمایند، گفت: شورا به عنوان سیاستگذار اصلی توسعه روستا و دهیار به عنوان مجری سیاست ها، پیگیری امور را به صورت ویژه دنبال خواهند کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۱۰۲۰۰۰۴۸۲، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین