پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
رئیس دفتر رئیس‌جمهور میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی هموطنان، خصوصا جوانان ارزشمند و با لیاقت کشورمان تبریک گفت.

  شعار سال:  محمود واعظی در پیام اینستاگرامی خود تصریح کرده است که استفاده از ظرفیت جوانان جزء شعارهای محوری انقلاب اسلامی بود و این تاکید وجود داشت که در کارهای بزرگ به جوانان اعتماد شود.
 
به گفته واعظی، این رویکرد در سال‌های ابتدایی انقلاب و خصوصا سالهای جنگ تحمیلی کاملا در کشور مشهود بود و نتایج بسیار خوبی را به بار آورد. البته الحق و الانصاف اعتماد به جوانان همیشه نتایج درخشانی را به دنبال داشته و هیچگاه موجب  پشیمانی نشده است.
 
 رئیس دفتر رئیس‌جمهوردر ادامه نوشت:اینجانب شخصا همیشه به توان، انگیزه و دانش جوانان ایمان داشته‌ام و در مسئولیت‌هایی که بر عهده‌ام بوده، سعی کرده‌ام تا حد امکان از این ظرفیت عظیم بهره ببرم.
 
به گفته وی در دولت تدبیر و امید نیز به دلیل تاکید ویژه شخص رئیس‌جمهور، نگاه بسیار مثبتی به جوانان وجود داشته و دارد. چنانکه به گواهی آمار و ارقام، طی سالهای گذشته شاهد رشد اعتماد به جوانان در مسئولیت‌های ارشد و میانی بوده‌ایم.
 
وی افزود: این سیاستی است که تا واپسین روزهای دولت تدبیر و امید در دستور کار خواهد بود. جوانان سرمایه این کشورند و ما در دولت خود را ملزم به بهره‌گیری از این سرمایه ارزشمند می‌دانیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:   فروردین 1400، کدخبر: 84273925، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین