پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
برخلاف گذشته ، اثرگذاری حوزه ها بر روی یکدیگر از حالت هژمونیک خارج شده و تبدیل به جریانی مستمر و تعاملی شده است.سرعت تغییرات بدلیل چنین بستر محیطی افزایش یافته و اهمیت پیامدهای هر تغییر به اندازه خود تغییرات گردیده است.در فایل پیوست، تصویری از جهان در سال 2030 و استراتژی های سرمایه گذاری در سطح کسب و کارها و کشور، ارایه شده است.

  شعار سال:
نوع وسطح نیازمندی ما به آب، غذا و انرژی ، تغییرات آب و هوایی ، اپیدمی های احتمالی از بیماری های ناشناخته و جدید، حساسیت های مطرح در خصوص زنان ( شکاف های جنسیتی) ، نوع موضع گیری های رژیم های سیاسی و تعاملات بین کشوری ، توسعه فناوری ، وضعیت هرم جمعیتی و ..... ، جهان ما را در کمتر از ده سال ، با تغییراتی شدید و شگرف مواجه خواهد ساخت. شناخت از این عوامل تاثیرگذار ، می تواند سطح توانمندی ما جهت مقابله با بحران ها را افزایش داده و ارتقا کارآمدی در راه یابی ها و برنامه ریزی ها را سبب شود.

 

پیش بینی ده سال آینده جهان
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین