پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کشتارگاه مرغ شامل خط اصلی کشتار، تجهیزات ذبح و پرکنی و واحد قطعه بندی است. در تمام مراحل کشتار رعایت موارد شرعی و بهداشتی الزامی است که پس از بسته بندی در سردخانه نگهداری می‌شود تا بر اساس نیاز بازار به دست مصرف کننده برسد.کشتارگاه صنعتی طیور در ارومیه یکی از مراکز مهم تولید و بسته بندی بهداشتی در استان آذربایجان غربی می باشد.

شعار سال: مرغ از جمله طیوری است که گوشت آن به عنوان یکی از مواد غذایی پرمصرف و به میزان قابل توجه در استان‌های مختلف کشور تولید می‌شود، بر همین اساس روزانه کشتار این پرنده در کشتارگاه‌ها به صورت صنعتی و سنتی انجام می‌گیرد و با توجه به افزایش نیاز جامعه به این مواد غذایی، کشتارگاه‌های صنعتی بخش مهمی از این نیاز را تامین می‌کنند. کشتارگاه مرغ شامل خط اصلی کشتار، تجهیزات ذبح و پرکنی و واحد قطعه بندی است. در تمام مراحل کشتار رعایت موارد شرعی و بهداشتی الزامی است که پس از بسته بندی در سردخانه نگهداری می‌شود تا بر اساس نیاز بازار به دست مصرف کننده برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۱۷۷۶۸۰، www.mehrnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین