پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال ۱۴۰۰ بر پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی تاکید کرد. گویا وزیر محترم حوزه هوانوردی و سه زیر بخش موتور یا پیشرانه، بدنه، اویونیک و الزام به رعایت مقررات بین المللی در این سه حوزه را نمی‌شناسد. همچنین از وضعیت اسف بار حاکم بر این صنعت بی خبر است. آقای اسلامی اگر واقعا صداقت در گفتار دارد، به هشدار‌های مکرر یکی از سایت‌های تخصصی فعال در حوزه هوانوردی گوش فرا می‌داد؟ اگر دلش برای صنعت هوانوردی کشور می‌سوزد، مقابله با فساد، رانت و اهمال در این صنعت را در دستور کار قرار دهد. چهار ماه مانده به اتمام دولت، جای شعار و شعار بازی نیست آقای وزیر!
شعار سال: وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال ۱۴۰۰ بر پیاده‌سازی الگوی فکری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در حوزه هوایی تاکید کرد.
 
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از حمایت همه جانبه خود به منظور برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی هما در سال جدید (۱۴۰۰) خبر داد و اظهار کرد: هدف پشتیبانی از تولیدات هما است تا این شرکت هواپیمایی بتواند پرواز‌های بیشتری انجام دهد.
 
 حمایت از ناوگان هوایی هما

وی گفت: دستیابی به این هدف مستلزم آن است که از ناوگان هوایی هما حمایت شود و یکی از الزامات آن، تامین قطعات و لوازمی است که در بخش تعمیرات و مهندسی استفاده می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تعمیرات و مهندسی کمک می‌کند تا تمام کسانی که دارای ظرفیت هستند از جمله صنایع و شرکت‌های دانش بنیان بتوانند بخشی از آنچه را ساخته‌اند به نمایش بگذارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در همین زمینه در حوزه هوایی نیز همچون نمایشگاه راه‌آهن برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن با برپایی نمایشگاه، یک گام ۶۰ درصدی رو به جلو برداشت. در واقع راه‌آهن با به نمایش گذاشتن تولیداتش، نشان داد که چه قطعاتی از سوی صنایع داخلی ساخته شده‌اند و به این ترتیب باعث ترغیب دیگران برای فعالیت در این حوزه شد. البته این اتفاق می‌تواند طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری رخ دهد.

اسلامی با اشاره به الگوی موفق مرکز جهادی پیشرفت را‌ه‌آهن در پیشبرد و توسعه حمل و نقل ریلی کشور، تاکید کرد: حتما مرکز جهادی پیشرفت در حوزه هوایی با همین الگوی فکری راه آهن بوجود خواهد آمد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۳۰۰۲، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین