پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی دکتر محمد مهدی اسماعیلی را به سمت مشاور رئیس نهاد در حوزه سیاستگذاری علم و فنآوری منصوب کرد.
شعار سال: به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی طی حکمی دکتر محمد مهدی اسماعیلی را بعنوان " مشاور رئیس نهاد در حوزه سیاستگذاری علم و فنآوری " نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی

آموزش‌عالی و دانشگاه‌ها در نظام اسلامی از جایگاه و اهمیت والایی برخوردار هستند و تولید علم و قدرت فنآوری بومی نیز از مهمترین مؤلفه‌های اقتدار ملی، پیشرفت و شکل گیری تمدن نوین ایرانی اسلامی است؛ شایسته است که دانشگاهیان نقش آفرینی و تاثیرگذاری فراتر از گذشته در پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند.

نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان مؤثر در نظام آموزش عالی کشور می‌بایست در این مسیر پر افتخار حرکت کلان علم و فنآوری، مسئولیت مهم خویش را در عرصه‌های گفتمان سازی، مطالبه‌گری، حمایت، هدایت و نظارت به نحو مطلوب به انجام رساند؛ لذا به موجب این حکم جنابعالی را که دارای تجربیات ارزشمند در عرصه آموزش‌عالی و ارتباط گسترده با فرهیختگان علمی کشور هستید به عنوان " مشاور رئیس نهاد در حوزه سیاستگذاری علم و فنآوری " منصوب می‌کنم.

امید است با توجه به شناخت و تجربیاتی که نسبت به این بخش دارید بتوانید با ارائه ایده‌های نو، طرح‌ها و پیشنهادات کارآمد و کاربردی و برقراری ارتباطات مؤثر، زمینه توفیقات و تأثیرگذاری بیشتر نهاد را در عرصه حرکت کلان علم و فنآوری به منظور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه اسلامی فراهم آورید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۹۰۸۰۳، iusnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین