پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
روز گذشته ۲ تن از محیط بانان زنجانی بر اثر درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" در شمالغربی استان زنجان به شهادت رسیدند.
شعار سال: سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، از شهادت دو تن از محیط‌بانان در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" در استان زنجان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات بیشتری از شهادت این دو محیط‌بان اظهار کرد: متأسفانه شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط‌بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" استان زنجان بودند، دو تن از محیط‌بانان ایثارگر به نام‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 
شهادت ۲ محیط بان زنجانی بدست شکارچیان
 
شهادت ۲ محیط بان زنجانی بدست شکارچیان
 

تعداد بازدید : 4

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی عاملان قتل این دو محیط‌بان آغاز شده و اخبار تکمیلی‌تر پس از به نتیجه رسیدنی تحقیقات اعلام خواهد شد.

شامگاه دوشنبه ۲ تن از محیط‌بانان زنجانی در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" در شمالغربی استان زنجان و در مجاورت استان آذربایجان شرقی توسط افراد ناشناس و با سلاح جنگی به شهادت رسیدند.

در این زمینه جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، اظهار داشت: عصر روز گذشته تعدادی شکارچی توسط محیط بانان زحمتکش اداره‌کل محیط زیست استان دستگیر شدند، ولی متاسفانه حین دستگیری درگیری شدیدی بین این دو گروه رخ داد و متاسفانه شکارچیان توانستند این دو محیط بان را به شهادت برسانند.

وی افزود: تاکنون یکی از شکارچیان توسط پلیس دستگیر شده و تلاش برای دستگیری شکارچیان دیگر ادامه دارد؛ امیدواریم هرچه زودتر این شکارچیان را دستگیر کنیم.

همچنین محمد مرشدی مسئول روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان به نام شهدای محیط بان اشاره کرد و گفت: میکائیل هاشمی متولد ۱۳۵۸ و مهدی مجلل متولد ۱۳۶۶ دو محیط بان شهیدی هستند که روز گذشته توسط شکارچیان به شهادت رسیدند.

جزئیات شهادت ۲ محیط بان به دست افراد ناشناس در فیله خاصه زنجان را از زبان سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ببینید:
 
 
تعداد بازدید : 5
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره اظهار داشت: بررسی برای روشن شدن زوایای این جنایت در دست انجام است.
تعداد بازدید : 3

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۰۳۱۳، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: محیط بان ، زنجانی ، 2 تن ، شهادت
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین