پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۶۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
مشاهدات حاکی از آن است که عرضه روغن سرخ‌کردنی در سطح خرده فروشی‌ها کم شده است.
شعار سال: سال گذشته تولید و توزیع روغن مایع و جامد چالش‌های بسیاری را به همراه داشت و کاهش عرضه آن به بازار، بسیاری را برای خرید روغن مجبور به ایستادن در صف‌های طولانی کرد. البته اقدامات صورت گرفته و تزریق چندین هزار تن روغن توسط شرکت بازرگانی دولتی توانست ثبات و آرامش نسبی در بازار برقرار کند، اما کمبود روغن جامد همچنان پابرجا ماند.

امسال نیز عرضه کم روغن جامد همچنان ادامه دار شده است و در کنار آن نیز براساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های رسیده از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران، عرضه روغن سرخ کردنی هم در مغازه‌ها کم شده است.
 
روغن سرخ کردنی به اندازه کافی در بازار وجود دارد

موضوعی که رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که روغن سرخ کردنی به اندازه کافی در بازار وجود دارد و علت اینکه در برخی از خرده فروشی‌ها عرضه نمی‌شود، کمبود روغن نیست بلکه موضوع این است که این خرده فروشی‌ها واحد خود را در سامانه جامع تجارت تعریف نکرده و کد نقش دریافت نکرده اند.

تابش در صحبت هایش همچنین به عرضه روغن جامد نیز اشاره کرد و گفت که در حال حاضر مشکل اصلی، تامین روغن جامد است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نظارت، امیدواریم تا پیش از ماه مبارک رمضان این مشکل برطرف شود.

با وجود اینکه مسئولان مربوطه از سال گذشته همواره وعده داده‌اند که مشکلات موجود در تولید و توزیع روغن جامد و مایع را حل کنند، اما به نظر می‌رسد که این وعده‌ها هنوز عملیاتی نشده و تنها حد حرف باقی مانده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۱۱۷۰۸۰۰۴، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین