پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
در تمام دنیا استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، تابع رعایت پروتکل‌های خاص توسط رده‌های گوناگون مشاغل و شهروندان دارای پست‌های خاص است. اما گویا در ایران، به آنچه که توجه نمی‌شود، حساسیت به موضوع تخلیه اطلاعاتی مدیران و کارشناسان صاحب نظر باشد. بعنوان رسانه‌ای توسعه گرا، وظیفه خود می‌دانیم که هشدار رسانه ای- امنیتی بدهیم.

شعار سال: تخلیه تلفنی یکی از بهترین و البته پیچیده ترین روش‌های جمع آوری اطلاعات است که از جانب دشمنان ملت ایران دنباله گیری شده و ماموریتش به سازمان منافقین خلق سپرده شده است. در حال حاضر با بررسی شبکه اجتماعی کلاب هاوس و حضور خبرنگاران و عناصر سیاسی جناح های مختلف کشور، بعضا نوعی ولنگاری در بیان و البته جلب توجه و خودشیفتگی در افراد مشاهده می شود که بهترین بستر برای تخلیه اطلاعاتی آن هم با صوت می باشد.

 حضور مسئولان دولتی بدون هیچ ملاحظه و تحفظی در ارایه اطلاعات می تواند بشدت خطرناک باشد. هدایت هدفمند و غیر مستقیم مباحث برای تخلیه پله ای - مرحله ای اطلاعات همراه با بهره گیری از تکنیک شوک خجالت ( تکنیکی که در آن ، بخشی از حقایق بشکلی رسوا بیان شده و طرف مقابل در نوعی سردرگمی و خجالت کم اطلاعی قرار گرفته و اقدام به دفاع از خود در قالب افشاگری حواشی مهم همان اطلاعات می کند) ، در چنین محیط هایی بشدت رایج است.

استفاده از زنان و تکنیک معصومیت - کم اطلاعی ، در بسیاری از موقعیت ها بدلیل روحیه عاطفی ایرانیان و دگر دوستی آنان همراه با ارزشی که برای مقام زن قائل هستند، جواب می دهد.

ایجاد بحث های ساختگی دو قطبی و سیبل قرار دادن یک مدیر دولتی خاص، او را وادار به دفاع ( به اصطلاح خودش، تصحیح مباحث ) از خود نموده و شرایط را برای افشا مهیا می کند.
و ......

با توجه به توضیحات ارایه شده، آیا نباید حساسیت های غیر فیلتری ( تاکید روی آگاه و حساس سازی شهروندان و مدیران و کارشناسان) نسبت به چنین محیط هایی وجود داشته باشد؟

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی هشدار

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین