پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
محمدرضا ستوده در یادداشتی طنز به بررسی وضعیت مدیریت در دولت تدبیر و امید پرداخته است که در متن زیر می خوانید.

شعار سال: دولت تدبیر و امید در واپسین ماه‌های حکمرانی خود، آخرین برگ‌های تدبیر خود را نیز یکی پس از دیگری رو می‌کند. عقلا و بزرگان قرارگاه مرغ تصمیم گرفته‌اند بساط خرد کردن و بسته‌بندی مرغ را جمع کنند و تمام مرغ‌های کشور را به شکل درسته عرضه کنند. از لحظه‌ای که این خبر منتشر شده، تمام مردم جهان به این فکر می‌کنند که این کار چه سودی می‌تواند داشته باشد؟!

آیا دلیل گران شدن قیمت مرغ، تکه‌تکه کردن مرغ‌ها بود؟ آیا کامل بودن مرغ‌ها و بسته‌بندی نشدن آنها تاثیری در کاهش تقاضا یا افزایش عرضه خواهد داشت؟

با این تصمیم تا این لحظه ۲۵ هزار کارگر فعال در این حوزه بیکار شده‌اند و به جمعیت میلیونی بیکاران کشور پیوسته‌اند. با این اوصاف مردم ایران دوباره بر سر یک دوراهی بزرگ قرار گرفته‌اند؛ کاهش احتمالی قیمت تمام شده مرغ یا بیکار شدن ۲۵ هزار هم‌میهن!

فرضیه دیگری که این روزها دهان به دهان می‌چرخد این است که دولت عمدا کاری کرده تا مردم برای خرید صف بکشند و از این صف‌ها فیلم بگیرند و این فیلم‌ها را به جای صف‌های رای‌گیری در روز انتخابات پخش کنند زیرا در تصاویر آرشیوی سال‌های قبل مردم ماسک ندارند و در حال حاضر قابل استفاده نیستند. فرضیه دیگری هم هست مبنی بر اینکه هر کس در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند، بعد از انداختن رای در صندوق بلافاصله دو عدد مرغ کامل در همان حوزه رای‌گیری به او اهدا خواهد شد.

خبر دیگری هم که منابع آگاه در قرارگاه مرغ آن را اعلام کرده‌اند این است که ۵۰ دستگاه لودر در حال گودبرداری برای احداث ۵۰ مرغداری جدید در سراسر کشور هستند. در ابتدا نیز قرار بود همه آن ۵۰ دستگاه نیز توسط مهندسان داخلی تولید شود که با مخالفت شرکت واردکننده لودر چینی این تصمیم لغو شد!

منبع

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از روزنامه جهان صنعت

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین