پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
پرواز آبادان-مشهد قشم‌ایر با مسافران ایستاده در راهرو هواپیما پرواز کرد. اگرچه که این اتفاق به دلیل تغییر تایپ هواپیما از A۳۲۰ به RJ۱۰۰ اتفاق افتاده و از مسافران رضایت گرفته شده که هواپیما با ظرفیت کامل پرواز می‌کند و مسافرانی که پرواز خود را کنسل کرده‌اند در فرودگاه هزینه بلیط خود را دریافت کرده‌اند، اما باز هم دلیلی بر این بی برنامگی وجود ندارد.
شعار سال: پرواز آبادان-مشهد قشم‌ایر با مسافران ایستاده در راهرو هواپیما پرواز کرد. اگرچه که این اتفاق به دلیل تغییر تایپ هواپیما از A320 به RJ100 اتفاق افتاده و از مسافران رضایت گرفته شده که هواپیما با ظرفیت کامل پرواز می‌کند و مسافرانی که پرواز خود را کنسل کرده‌اند در فرودگاه هزینه بلیط خود را دریافت کرده‌اند اما باز هم دلیلی بر این بی برنامگی وجود ندارد.
تعداد بازدید : 9
 
تعداد بازدید : 6
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی در این باره اظهار داشت: بین ۱۵ تا ۲۰ صندلی در این پرواز خالی بوده و ۸۰ درصد ظرفیت هواپیما تکمیل شده بود.
اگر تخلف این شرکت هواپیمایی برای ما محرز شود، قطعاً برخورد و جریمه خواهیم کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین