پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
معاون سلامت کار وزارت بهداشت درباره ماجرای اعتراض یک مسافر به ازدحام جمعیت در پرواز هوایی قشم گفت: در جایی از فیلم گفته می‌شود ۴۰ نفر هم باید در راهروی هواپیما بایستند، این موضوع قابل تردید است، چون مگر اتوبوس است که مسافران میله‌های سقف را بگیرند، اما در هر حال ما منتظر پیگیری همکاران هستیم تا موضوع بررسی شود.
شعار سال: «محسن فرهادی» درباره ماجرای اعتراض یک مسافر به ازدحام جمعیت در پرواز هوایی قشم، بیان کرد: این موضوع نیاز به پیگیری دارد، چراکه معلوم نیست آن ویدیو کاملاً درست باشد یا نه، بر اساس پروتکل‌های اعلام شده باید ۶۰ درصد مسافر در هواپیما حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: در این فیلم مسافر‌ها در حال نشستن هستند و معلوم نیست روی صندلی‌ها بیشتر از ۶۰ درصد نشستند یا نه. همچنین در جای دیگر فیلم گفته می‌شود ۴۰ نفر هم باید در راهروی هواپیما بایستند، این موضوع قابل تردید است، چون مگر اتوبوس است که مسافران میله‌های سقف را بگیرند، اما در هر حال ما منتظر پیگیری همکاران هستیم تا موضوع بررسی شود.

فرهادی افزود: سفر‌های داخلی براساس پروتکل‌ها باید از ۶۰ درصد ظرفیت خود استفاده کنند، وقتی پروازی از قطر می‌آید ما نمی‌توانیم بگوییم باید به اندازه ۶۰ درصد ظرفیت بلیط بفروشی و این استاندارد فقط برای سفر‌های داخلی است.

وی درباره با چالش‌هایی که پیش از این در رابطه با عدم رعایت پروتکل‌های فرودگاه و هواپیما وجود داشت، گفت: آن مسائل برطرف شد، جلسات متعددی برگذار شد و نظارت‌هایی اعمال کردیم و شرایط از حالت قبل خارج شده است، در حال حاضر نمی‌گویم به شکل صد در صد در قطار و اتوبوس و ... پروتکل‌ها رعایت می‌شود، اما تا حد زیادی وزارت راه پروتکل‌ها را در فرودگاه اعمال کرده است.

فرهادی افزود: شرکت‌های خصوصی هر کدام که تابع سازمان هواپیمایی هستند باید این قوانین را اجرا کنند و اگر اجرا نکنند شامل جریمه می‌شوند، حتی مواردی بوده که ما گزارش کردیم و وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی آن خط هوایی را جریمه کرده اند.

معاون فنی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با اشاره به باز بودن هتل‌ها در موج چهارم اپیدمی، ادامه داد: هتل‌ها جرو گروه‌های شغلی یک محسوب می‌شوند، یعنی در شرایط قرمز هم می‌توانند با ظرفیت ۵۰ درصدی فعالیت کنند، اما واحد‌های فعال در هتل باید طبق رنگ بندی فعالیت کنند، مثلا اگر آرایشگاهی وجود دارد، باید در شرایط قرمز، غیر فعال باشد، بنابراین سایر بخش‌های وابسته به هتل باید طبق شرایط فعالیت کنند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۱۳۷۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: مگر ، اتوبوس ، میله ها ، مسافران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
خوبه که خودتونم مسخره میکنید و خندتون گرفته وای بحال اجنبی های غربزده شیاطین دشمن ملت و کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین