پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
نفر اول شطرنج ایران در مسابقات قهرمانی شطرنج کشور، بدون شکست موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
شعار سال: دور آخر پنجاه و چهارمین دوره فینال شطرنج قهرمانی کشور با حضور ۱۶ بازیکن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که مدعیان به مصاف حریفان رفتند.

پرهام مقصودلو نفر اول شطرنج ایران و پویا ایدنی دو شطرنج بازی بودند که بدون شکست مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفتند، اما ایدنی یک مساوی بیشتر داشت و با نیم امتیاز در رده دوم ایستاده بود.

پرهام مقصودلو در دو بازی آخر هم شکست نخورد و توانست حریفان راشکست دهد. با این نتایج پرهام مقصودلو موفق شد با ۱۴ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

پویا ایدنی با تساوی در بازی آخر ۱۳ امتیازی شد و نایب قهرمان این رقابت‌ها نام گرفت. آرین غلامی و محمد امین طباطبایی هر کدام با ۹.۵ امتیاز و با پوئن شکنی در رده‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند. احسان قائم مقامی دیگر شطرنج باز مدعی هم در بین جوانان شطرنج ایران به رده پنجمی بسنده کرد.

پرهام مقصودلو در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۲۲ واحد ریتنیگ زنده خود را افزایش دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۱۲۴۱۳۸۹۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
درود بر قهرمانان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین