پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دو تابعیتی بودن مسئولان و زندگی فرزندان آن‌ها در کشور‌های بیگانه راه نفوذ به کشور را باز می‌کند.

شعار سال: ابوالفضل ابوترابی با اشاره به اتفاقات اخیر نطنز و قصه پرغصه سکوت و عدم واکنش مناسب از طرف دولت اظهار داشت: در سال‌های گذشته زمانی که خرابکاری حتی جزئی در کشور ایران اتفاق می‌افتاد کشورهای سلطه‌جو و در رأس آن اسرائیل فوراً خود را کنار می‌کشیدند و حداقل از واکنش متقابل ایران هراس داشتند.

وی افزود: اما پس از ترور شهید فخری‌زاده، اکنون تمام جزئیات خرابکاری اخیر را برعهده گرفته‌اند و بدون هیچ ترس و وحشتی عملیات‌های بعدی را انجام می‌دهند.

نفوذ در رده‌های مسئولیتی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه این عملیات‌ها دقیقاً در تاریخ‌های حساس برای نشان دادن تسلط خود و در ساعت مقرر و بدون هیچ گونه مزاحمتی انجام می‌شود، نشان از عمق نفوذ در رده‌های مختلف مسئولیتی کشور دارد.

وی ادامه داد: با این وجود آنها در مقابل، خیالشان راحت می‌شود که از طرف دولت ایران هیچ گونه اقدام عملی و درخور انجام نمی‌پذیرد و این مشکلی بزرگ‌تر است و باعث وحشی‌تر شدن صهیونیست‌ها می‌شود.

دو تابعیتی مسئولان مسیر نفوذ را باز می‌کند

ابوترابی معتقد است که شاید اگر آقایان مسئول، وزرا و تیم مذاکره کننده تابعیت‌های چندگانه برای خود و فرزندانشان نداشتند وجدان خود را به این سادگی به بازی نمی‌گرفتند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: با نزدیک شدن به انتخابات باز هم طیف لیبرال به دنبال ایجاد دوقطبی بین مردم جامعه و تنش در مرزهای کشور هستند تا به مردم القای ناامنی کنند و این شرایط مساعدترین وقت برای شورش‌های داخلی و خرابکاری‌های حساس است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل اینکه اصولاً جان مردم و امنیت کشور برای این طیف اهمیتی ندارد و فقط به دنبال رأی سلبی مردم هستند، حال اینکه بر سر قدرت ماندن چه آثار مخربی برای کشور و مردم دارد اصلاً برایشان مهم نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۱۹۰۰۸۵، www.mehrnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین