پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۴
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از ممنوعیت سفر‌های دریایی در موج چهارم کرونا خبر داد و گفت: البته سفر‌های دریایی به صورت موردی و تنها برای بومی‌های منطقه انجام می‌شود.
شعار سال: حسین عباس‌نژاد اظهار کرد: در پی افزایش سفر‌ها و هجوم مسافران به بنادر کشور به ویژه بنادر جنوبی، استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان هم در موج چهارم کرونا درگیر شدند و مناطق بسیاری از استان‌های جنوبی مانند بقیه کشور قرمز شد.

وی افزود: در این راستا و با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور، سفر‌های دریایی ممنوع شده است و دیگر مانند سابق این سفر‌ها انجام نمی‌شود.

عباس‌نژاد ادامه داد: البته سفر‌های دریایی به صورت محدود و کنترل شده آن هم برای بومیان مناطق انجام می‌شود، اما شامل مسافرت‌های دریایی و گردشگری نمی‌شود.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: همه نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در سفر‌های دریایی انجام می‌شود و اگر شرکت یا تعاونی در این زمینه مرتکب تخلف شود مطابق قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار:۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۱۲۷۱۵۵۷۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
امان از این کرونا که گند زیادی به بخش گردشگری کشور زده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین