پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
فرشته اصلاحی، عکاس و هنرمند ایرانی در بخش ورزشی وردپرس فتو ۲۰۲۱ هلند بعنوان نامزد دریافت جایزه در این بخش انتخاب و برگزیده شد.

شعار سال:وردپرس فتو رویداد مهم و جهانی در حوزه عکاسی خبری هست که هر سال در بخش‌های متعدد با تمرکز بر رویدادهای مهم و مختلف جهان با ارزیابی و داوری توسط عکاسان بنام و مطرح دنیا نفرات برگزیده را معرفی می‌کند.
 
فرشته اصلاحی با مجموعه عکس "سودای پرواز" روایتی از زندگی سعید رامین، ورزشکار سابق رشته‌ پارکور را که دچار ضایعه نخاعی شده، به تصویر کشیده است،
 
وی متولد بندر ماهشهر (خوزستان)، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران است که از سال ۱۳۹۲ بعنوان عکاس خبری در رسانه‌های کشور از جمله رورنامه و مجلات همشهری و آژانس عکس همشهری، خبرگزاری میزان، تهران ایمیجز و عضو منتورشیپ در گروه پودیوم فتو به فعالیت در این زمینه می‌پردازد.
 
 وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. او در اغلب استان‌های کشور به عنوان عکاس و پژوهشگر به جهت علاقمندی به فرهنگ، داستان‌های مختلف، روابط و عواطف انسانی حضور داشته است.
 
اصلاحی در کار خود به جزییات نادیده گرفته شده از طبیعت و روابط انسانی، پیچیدگی آن و همچنین تنوع رفتاری در فرهنگ‌ها و جوامع مختلف توجه دارد.
 
دریافت دو دوره جایزه از جشنواره عکس خبری دوربین دات نت و دریافت لوح برگزیده سه دوره سفرهای عکاسی به مناطق محروم کشور از موفقیت‌های فرشته اصلاحی در عرصه رسانه و عکاسی مستند است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گسترش  ، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1399، کدخبر: 159622، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین