پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
طرف با ندانم کاری‌ها، سو مدیریت قابل اثبات، اهمال کاری‌های عدیده زده اقتصاد یک کشور رو فلج کرده، اون وقت برای مردم با نوعی دهن کجی اهانت آمیز اقدام به خاطره بازی می‌کند؟ آقای آخوندی عزیز، اگر حمایت مرحوم مغفور از سه باجناق نبود، اگر وارد آن خانواده خاص نمی‌شدی، بر اساس شایستگی‌های خودت، الان کجا می‌تونستی باشی؟ عسل جمهوری اسلامی رو نوش جان کردی، حداقل به مردمش اهانت نکن. تصور شهرداری تهران رو هم بشکل تاریخی از ذهنت بیرون بیاور.
شعار سال: وقیح‌ترین مدیران جمهوری اسلامی

خودش وزیر این کشور بوده، آجر روی آجر نگذاشته و یکی از دلایل نابسمانی بازار مسکن است، اما عکسی از حضورش در فرودگاه پکن در سال ۱۳۷۱ را منتشر کرده و سوال می‌کند که راز رشد چین چه می‌باشد؛ کاش جناب #آخوندی دقت می‌کردند که یکی از دلایل رشد کشور چین، نداشتنِ مدیران وقیحی است که بعد از کنار رفتن از مسئولیت شان (بجای پاسخگویی و محاکمه)، تازه فیل‌شان یاد هندوستان می‌کند و ژست روشنفکری و مواضع اپوزیسیون به خود می‌گیرند!

رو، پررویی یا وقاحت مدیریتی؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تغییر، برگرفته از کانال تلگرامی بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
1
باز فکر کنم از مدیران قبلی شهرداری تهران وقیح تر نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
خدا رحمت کنه رسولی محلاتی رو . دامادها رو به خوب جایی رسوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین