پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
اگرادعای عجیب رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در خصوص نابودی ۳۰ هزار تن پرتقال صحت داشته باشد، وزیر صمت و مسئولین ستاد تنظیم بازار باید محاکمه شوند.
شعار سال: مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران اعلام کرده است: شب عید به دولت هشدار دادیم که میوه‌های تنظیم بازاری را کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان روانه میدان کنند.

اما برخی این هشدار را جدی نگرفتند و برای اینکه این میوه را با نرخ بالاتری بفروشند سیب و پرتقال را به بازار عرضه نکردند و حالا با گرم شدن هوا هزاران تن پرتقال فاسد شده است.

به راستی اگر این ادعا درست باشد، باید وزیر صمت و سایر اعضای ستاد تنظیم بازار به قوه قضاییه معرفی شوند، چرا در روز‌هایی که برخی خانوار‌های ایرانی حتی توان خرید میوه را ندارند ۳۰ هزار تن باید از بین برود.

این امر نشان می‌دهد وزیر صمت به عنوان رکن اصلی ستاد تنظیم بازار هیچ توانی برای اداره یک جلسه ساده وزارتی ندارد و نمی‌تواند در شرایط عادی تصمیم گیری نماید، موضوعی که متاسفانه از چشم مجلس و دولت مغفول مانده است و هیچ کس دلایل مصونیت رزم حسینی از پاسخگویی و عدم تصمیم گیری صحیح را نمی‌داند.


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
هرجا که برخی دیگر حمایت می شوند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین