پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
مهلا مومن زاده و ناهید کیانی به عنوان نمایندگان تکواندو ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو حضور پیدا می‌کنند. مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا طی روز‌های ۳۱ اردیبهشت و یکم خردادماه به میزبانی امان اردن برگزار می‌شود.
شعار سال: با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

براساس برنامه اعلامی، رقابت‌های روز نخست در اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان انجام می‌شود که در روز نخست مهلا مومن زاده نماینده ایران است. مسابقات روز دوم نیز در اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.

تکواندو ایران تاکنون موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده و در بخش زنان نیز به دنبال بدست آوردن ۲ سهمیه است.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک قرار است طی روز‌های ۲ تا ۵ مردادماه به میزبانی توکیو ژاپن برگزار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
براشون ارزوی بهترین هارو میکنیم و از خدا میخوایم تا بهترین موففیت هارو نصیب شون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین