پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
مالک بخش خصوصی شرکت ماهی کارون شوشتر خلع ید شد و مدیریت این مجموعه به بانک کشاورزی برگشت.کارگران این شرکت در فواصل مختلف اخراج شدند و اعتراضات کارگری در این مجموعه به وفور رخ می‌داد. این اتفاق باعث رضایت کارگران و کارکنان این شرکت گردید.

شعار سال: این شرکت در سال‌های گذشته با حرف و حدیث‌های فراوان به بخش خصوصی واگذار شده بود که پس از عدم پرداخت اقساط و مشکلاتی که از جانب مالک آن پیش آمد موجب شکایت بانک کشاورزی شد.
 
با ورود دستگاه قضا، و بررسی‌های صورت گرفته حکم بازگشت شرکت به بانک و شرکت کشت و صنعت کارون که زیر مجموعه بانک کشاورزی است صادر و امروز با حضور مسئولان ذیربط اجرا شد.
 
کارگران این شرکت در فواصل مختلف اخراج شدند و اعتراضات کارگری در این مجموعه به وفور رخ می‌داد. این اتفاق باعث رضایت کارگران و کارکنان این شرکت گردید.
 

تعداد بازدید : 9


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس  ، تاریخ انتشار:  13اردیبهشت 1400، کدخبر:14000213000863 ، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
كارون به شدت داره در زمينه زيست محيطي به فنا ميره و بايد هرطور شده به دادش برسيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین