پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تصمیم درباره سفر به مازندران یا ممنوعیت ورود به استان در تعطیلات عید فطر با ستاد ملی کرونا کشور و استان است، گفت:هیچ گونه تغییری در محدودیت‌های تردد کرونایی در استان تاکنون به پلیس اعلام نشده است.

شعار سال:او با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، افزود:تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان به روی خودروهای غیر بومی مسدود است.
 
سرهنگ قدمی گفت:پلیس در مبادی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محورهای شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.
 
او افزود:۱۷ هزار و ۲۰۰ خودرو با پلاک غیر بومی که از ۱۸ فروردین ماه تاکنون قصد ورود به مازندران را داشتند به استان‌های خود بازگردانده و اعمال قانون شده اند.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان ترافیک عادی و روان در جاده های استان، افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  تابناک، تاریخ انتشار:  15 اردیبهشت1400، کدخبر: ،www.tabnak.ir،1049989

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین