پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۴۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردی که به جهاد می‌رود خداوند در خانه جانشین اوست و اگر شهیدان در خان طومان به شهادت رسیدند و در عالم ملکوت روزی خوار الهی شدند، خداوند همدم خانواده‌های شهیدان است.
شعار سال: سرلشکر حسین سلامی سحرگاه شنبه در گفتگوی تلفنی برنامه سحرگاهی سیمای مازندران به مناسبت سالگرد شهادت مدافعان حرم در خان طومان سوریه با بیان اینکه دشمنان ما افسرده، عاجز، ناتوان و ناکام هستند، افزود: الحمدالله اسلام به برکت استقامت‌ها، صبر، پایمردی‌ها، وفاداری‌ها و فداکاری‌ها در حال گسترش است.

وی با اظهار اینکه مردم نقطه مرکزی قلب اسلام به شمار می‌روند، ادامه داد: قلب اسلام به واسطه مردم محکم بوده و تکیه گاه ما نیز مردم هستند و سربازی آنان افتخاری می‌کنیم و امیدواریم این لباس خدمت و جهاد را همواره بر تن داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه شهادت برای مردان خدا بزرگترین آرزوی است و جوانانی که به میدان نبرد می‌روند و شهید می‌شوند به آرزوی خود می‌رسند، تصریح کرد: ایثار، گذشت، صبر و اجر اکبر مربوط به خانواده‌های شهیدان است، زیرا این خانواده‌ها آرزو‌های خود را بدرقه می‌کنند.

سردار سلامی تاکید کرد: اگر شهیدان با شهادت به آرزوی خود رسیدند، خانواده‌ها با بدرقه فرزندان خود، آرزو‌های خود را فدا می‌کنند و این کار نیازمند گذشت، ایثار و ایمان قوی است.

وی ضمن عرض تبریک به خانواده‌های شهیدان برای صبر و ایثار افزود: مردی که به جهاد می‌رود خداوند در خانه جانشین اوست و اگر شهیدان در خان طومان به شهادت رسیدند و در عالم ملکوت روزی خوار الهی شدند، خداوند همدم خانواده‌های شهیدان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه بهشت با سختی‌ها به دست می‌آید، گفت: خداوند بهشت را بر این خانواده‌ها ارزانی کرده است و خانه این شهیدان دروازه ورود به بهشت است، زیرا جهاد دری از در‌های بهشت به شمار می‌رود.

وی با تاکید براینکه تا آخر پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم دستاورد‌های باشکوه شهیدان آسیب ببیند، گفت: به مقاومت ادامه می‌دهیم و انشالله دشمن را با شکست‌های خفت بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

مازندران ۴۲ شهید مدافع حرم تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است و ۱۶ مدافع حرم در خان سوریه و در اردیبهشت ماه به شهادت نائل آمدند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جوان آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۴۶۷۶۳، www.javanonline.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: جهاد ، خداوند ، سلامی ، سپاه
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
ای بابا این چه تفسیریه اخه خداوند همه جا هست در همه جا و هر لحظه با همه ادمها و درکنارشون هست این یعنی چی که برای خداوندم تبعیض قائل میشید؟در قران هم گفته خداوند از رگ گردن به شما نزدیکتره در مورد همه گفته استثنایی برای کسی قائل نشده خداوند بین بنده هاش هیچ فرقی نمیزاره جناب سلامی و برای همه بنده هاش یکجور و به مساوات عمل میکنه خدایتان را عوض کنید خدای شما خدای ما نیست خدایی که ما داریم فرق بین بنده هاش نمیزاره و همه بنده هاشو به یک اندازه دوست داره و همیشه در قلب و وجود و نفس ماست.شرک نگویید که اگر یک ادم عادی این حرفو میزد صدرصد بعنوان شرک و کفار صداش میزدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
من هم مطمئن هستم به این موضوع اما ایمان داشتن به این شرایط خاص واقعا به شدت سخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین