پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کسی نپرسید که اسدبیگی کیست و این ثروت را از کجا آورده است؟ کسی تحقیق نکرد که حاجی‌های پشت اسدبیگی چه کسانی می‌توانند باشند؟ کسی ریشه یابی نکرد که در سطح مدیریت اجرایی عالی کشور، چرا باید سه نفر خاص اینقدر پیگیر واگذاری هفت تپه به اسدبیگی باشند؟ کسی حساس نشد که چرا استاندار قبلی خوزستان با تمسک به اهرم‌های امنیتی- انتظامی چرا باید با کارگران هفت تپه برخورد می‌کرد؟ کسی تاسف نخورد که چرا دستگاه قضایی کشور باید برخورد قهرآمیز با کارگران می‌کرد؟ و.. اما هفت تپه ازاد شد. ما در هفت تپه و هفت تپه‌ها، چوب دور شدن از روحیه انقلابی و نظارت مردمی را خوردیم. تاریخ ثابت کرده که اعتماد نابجا به هر انسانی در هر مقامی که باشد، نادرست است. کشور انقلابی، تقویت نظام‌های نظارت مردمی را طلب می‌کند.

  شعار سال: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که داستان هفت تپه،آلوده بنوعی فساد سیستماتیک و اراده ناپاک دست درازی به بیت المال نباشد. باید کور بود و ندید که برخی از اعضای ارشد دولت، چه حمایت ها که از واگذاری هفت تپه  نکردند.

بقول ظریفی، حتی برخی از انتصابات کلان کشور ، حول موضوع هفت تپه و کشت صنعت مغان انجام شده است. اگر این برداشت درست باد، باید برای این کشور و حماقت مردم در کاهش نظارت موثر مردمی شان تاسف خورد. باید برای کم توجهی به الزامات دینی و دستورات نظارتی ارایه شده، همچنین کم توجهی به عدم رعایت قانون اساسی تاسف خورد.

برای کاهش احتمال وقوع داستان هایی همانند هفت تپه، ما نیازمند تقویت نظارت های موثر و قانونی مردمی هستیم. داستان هفت تپه، شروعی برای یک عطف خواهد بود.

تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین