پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج فلسطین، شروط مقاومت برای پذیرش آتش‌بس با دشمن صهیونیستی را اعلام کرد.
شعار سال: «خالد مشعل» در گفتگو با شبکه خبری «تی آر تی» گفت: از جمله خواسته‌های حماس برای قبول آتش بس، خروج صهیونیست‌ها از مسجد الاقصی و اجازه ورود آزادانه و حضور فلسطینی‌ها در آن، توقف اخراج فلسطینی‌ها از محله الشیخ جراح در قدس، آزادی بازداشت شدگان اخیر و توقف حمله به نوار غزه است.

وی همچنین افزود که حماس به اطلاع میانجیگران رسانده است که دشمن در وهله اول باید حملات و تجاوزات خود را متوقف نماید.

گفتنی است که درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به بیش از ۱۲۰ شهید از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن رسیده است. همچنین بیش از ۹۵۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسالت، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۳۴۳۶، www.resalat-news.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
یعنی چی این شروط؟اخه میدونی که شدنی نیست بعد اینهمه بقول آمار خدتوم مردم بیگناه مردن بعد میگی اگه شروط قبول بشه آتش بس می کنیم یعنی چی کمی فکر مردم و جانشون باشید سر جان مردم شرط و شروط نگذارید سر جان خودتان شرط بگذارید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین