پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از پنج راننده کامیون در بندر امام خمینی ۱۶۹ تُن گندم سرقتی کشف کردند.
شعار سال : سردار مهدی معصوم بیگی در خصوص جزئیات این کشف، اظهار داشت: همکاران ما در یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان پلیس پیشگیری ناجا، مبارزه جدی با سرقت‌های سازمان یافته در سطح بنادر و انبار‌های غله و بازرگانی را به صورت مستمر و ویژه در دستور کار قرار داده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ماموران یگان حفاظت مستقر در بندر امام خمینی خوزستان با توقیف شش دستگاه کامیون و تریلر با پلاک جعلی به محموله بار این خودرو‌ها مشکوک می‌شوند که با بررسی اسناد و مدارک همراه رانندگان، جعلی بودن حواله‌های موجود محرز می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده مقدار تقریبی ۱۶۹ تُن گندم که جزء کالا‌های اساسی و مورد نیاز کشور است کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این رابطه پنج راننده دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ارسال شد.

ارشدترین مقام پلیس پیشگیری کشور با بیان اینکه پیگیری برای دستگیری یک راننده متواری و سایر متهمان دخیل در جعل و سرقت کالای اساسی در دستور کار فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد، گفت: کارشناسان ارزش کالای سرقتی را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۲۶۸ فقره سرقت کالای اساسی توسط یگان مزبور کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: تأمین نظم و امنیت، جلوگیری از هرگونه سرقت و پیشگیری از جرایم در سطح بنادر کشور خصوصا جلوگیری از سرقت کالا‌های اساسی شامل گندم، ذرت و سویا با هدف ایجاد محیط امن اقتصادی از جمله اولویت‌های ماموریتی پلیس پیشگیری است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مانا، تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۹۸۷۳، mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین