پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
از سال ۹۷ مدیران شهرداری تهران از راه اندازی سامانه شفافیت درباره عملکرد مالی و غیرمالی این نهاد خبر دادند. اما این سامانه علاوه بر نحوه اطلاع رسانی دشوارش که معمولا مخاطب چیزی از آن متوجه نمی‌شد در ارائه مدارک نیز ناقص عمل کرده است. مثلا میزان حقوق دریافتی شهردار و معاونینش در این سامانه به درستی انجام نشده است؛ و معاون منابع انسانی دلایلی برای عدم انتشار آن مطرح می‌کند. در حالی که در بهمن سال ۹۷ رئیس کمیته شفافیت شورای شهر گفت: به زودی حقوق دریافتی، سوابق شغلی و سوابق تحصیلی مدیران منتشر می‌شود. حالا با گذشت سه سال از برقراری سامانه شفافیت، هنوز حقوق و دریافتی‌های مدیران شهری که مدعی شفافیت بودند منتشر نشده است.

شعار سال: از سال 97مدیران شهرداری تهران از راه اندازی سامانه شفافیت درباره عملکرد مالی و غیرمالی این نهاد خبر دادند.اما این سامانه علاوه بر نحوه اطلاع رسانی دشوارش که معمولا مخاطب چیزی از آن متوجه نمی شد در ارائه مدارک نیز ناقص عمل کرده است. مثلا میزان حقوق دریافتی شهردار و معاونینش در این سامانه به درستی انجام نشده است. و معاون منابع انسانی دلایلی برای عدم انتشار آن مطرح می کند.در حالی که در بهمن سال 97 رئیس کمیته شفافیت شورای شهر گفت: به زودی حقوق دریافتی ، سوابق شغلی و سوابق تحصیلی مدیران منتشر می شود.حالا با گذشت سه سال از برقراری سامانه شفافیت ، هنوز حقوق و دریافتی های مدیران شهری که مدعی شفافیت بودند منتشر نشده است.

سرپیچی حناچی از شعارهای قشنگش در سال ۹۶

تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از تسنیم

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین