پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
همانطور که مستحضرید کشاورزان کرمانی به دلیل عدم مدیریت مناسب زنجیره تولید و بازار توسط متولیان تولید یعنی وزارت جهاد کشاورزی، پس از متحمل شدن هزینه‌ها و زحمات فراوان در دوره کشت هزاران تن پیاز را برداشت کرده‌اند، اما به دلیل ناتوانی در تامین هزینه بالای حمل و نقل به مراکز مصرف، محصولات خود را روی زمین رها کرده‌اند. این قطعا یک خسارت بزرگ به کشور و معیشت کشاورزان بوده و می‌تواند به بخش کشاورزی در فصل آینده آسیب‌های فراوانی وارد کند.

شعار سال:همانطور که مستحضرید کشاورزان کرمانی به دلیل عدم مدیریت مناسب زنجیره تولید و بازار توسط متولیان تولید یعنی وزارت جهاد کشاورزی، پس از متحمل شدن هزینه‌ها و زحمات فراوان در دوره کشت هزاران تن پیاز را برداشت کرده‌اند اما به دلیل ناتوانی در تامین هزینه بالای حمل و نقل به مراکز مصرف، محصولات خود را روی زمین رها کرده‌اند. این قطعا یک خسارت بزرگ به کشور و معیشت کشاورزان بوده و می‌تواند به بخش کشاورزی در فصل آینده آسیب‌های فراوانی وارد کند.
 
اما در قانون اساسی جمهوری اسلامی اصل جالبی قرار داده شده که می‌تواند در چنین شرایطی ورق را به نفع مردم برگرداند. در اصل 147 قانون اساسی آمده است:

دولت بايد در زمان صلح از افراد و تجهيزات فنی ارتش در كارهای امدادی، آموزشی، توليدی، و جهاد سازندگی، با رعايت كامل موازين عدل اسلامی استفاده كند در حدی كه به آمادگی، رزمی، ارتش آسيبی وارد نيايد.
 
به این ترتیب با درخواست از ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه می‌توانند تجهیزات لجستیکی خود را برای کمک به کشاورزان کرمانی وارد میدان کنند و بار دیگر اثبات کنند مردم را در شرایط سخت تنها نخواهند گذاشت.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس  ، تاریخ انتشار:  9خرداد1400، کدخبر: 70176،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین