پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تنها فروش تور ترکیه در ایران ممنوع است، گفت: ممنوعیتی برای فروش تور سایر کشور‌ها نداریم و مسافران می‌توانند از تور سایر کشور‌ها برای سفر استفاده کنند.
شعار سال:ذیبخش با بیان اینکه همانند گذشته، مسافران از پرواز‌های ترکیه استقبال نمی‌کنند، افزود: زمانی که از پروازی استقبال نشود، قاعدتا قیمت بلیت در این مسیر هم کاهش خواهد یافت و تا اطلاع ثانوی همچنان توری به کشور ترکیه انجام نخواهد شد.

او ادامه داد: البته باید به این نکته توجه شود که فروش بلیت به ۱۴ کشور که دارای شرایط ویژه کرونایی هستند و ممنوعیت پرواز برای آن‌ها اعلام شده، هم مشمول برگزاری تور‌ها می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: البته برگزاری تور‌ها به کشور‌های مختلف در این حوزه باید با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی صورت گیرد.

ذیبخش بیان کرد: هم اکنون منع پرواز و تردد به ۱۴ کشور داریم که هیچ پروازی نه مستقیم و نه کانکشی بین کشور ما و این کشور‌ها انجام نمی‌شود.

او افزود: این کشور‌ها شامل هند، پاکستان، برزیل، فرانسه، بوتسوانی، جمهوری چک، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، اسلواکی، زامبیا، و آفریقای جنوبی می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه برای تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه هیچ مجوز افزایش پروازی برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر نکرده‌ایم، گفت: برای تعطیلات این ایام ظرفیت ناوگان خود را افزایش نداده‌ایم و ما همواره اعلام کرده‌ایم که مسافران از انجام سفر‌های غیر ضروری بپرهیزن و در این بخش هم همواره تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم.

قیمت بلیت برای تعطیلات خرداد افزایش نمی‌یابد

ذیبخش توضیح داد: همچنین برای این ایام هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم و تا اطلاع ثانوی هم قیمت‌ها را تغییر نخواهیم داد.

او با تاکید بر اینکه افزایش قیمتی در نرخ بلیت هواپیما برای پرواز‌های داخلی اعمال نشده و همواره همان سقف‌های تعیین شده سابق رعایت می‌شود، افزود: تخلف در نرخ فروش بلیت هواپیما از سوی هر شرکت هواپیمایی یا دیگر ارائه کنندگان بلیت هواپیما تخلف محرز و بسیار بزرگی به شمار رفته و با عوامل آن برخورد قضایی خواهد شد.

تمامی گروه کرو پروازی به هند تست کرونا داده‌اند

ذیبخش با بیان اینکه تنها چند روز پیش یک پرواز فوق العاده به هند برای بازگشت اتباع ایرانی برقرار شد، افزود: از تمامی مسافران این پرواز تست کرونا گرفته شده و در صورتی که تست آن‌ها مثبت شده باشد با همکاری وزارت بهداشت وارد قرنطینه می‌شوند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در پایان بیان کرد: از تمامی گروه کرو پروازی هم تست کرونا گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن تست هم این افراد وارد قرنطینه خواهند شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۷۵۵۰۸، yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
اگر بیشتر در سیستم های حمل و نقلی و مسافرتی نظارت بشود شاهد این حجم از بیماری نخواهیم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین