پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۴۵۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه اجرای دقیق سند تحول آموزش و پرورش از برنامه‌های دولت ایران قوی است، گفت: تمام ضرورت‌های نظام تعلیم و تربیت از ارتقای شأن معلم و نظام رتبه‌بندی معلمان گرفته تا تأمین فضا و تجهیز مدرسه و تربیت دانش‌آموز خلاق و متفکر، در سند تحول بنیادین است.

شعار سال:احمد حیدری رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رئیسی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در برنامه‌های تحولی دولت ایران قوی، اجرای سند تحول بنیادین را به عنوان نقشه راه وزارت آموزش و پروش بیان کرد و گفت: آیت الله رئیسی در اجرای دقیق سند تحول بنیادین مصمم است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این سند، نسخه شفابخش آموزش و پرورش است.
 
وی افزود: تمام ضرورت‌های نظام تعلیم و تربیت از ارتقای شأن معلم و نظام رتبه‌بندی معلمان گرفته، تأمین فضا و تجهیز مدرسه و تربیت دانش‌آموز خلاق و متفکر، همه در یک سند جامع تدوین شده و آن هم سند تحول بنیادین است.
 
حیدری ادامه داد: مشکل آموزش و پرورش، قانون و نقشه راه نیست بلکه مشکل عدم اجرای قانون و بی توجهی به سند تحول بنیادین است.
 
وی اضافه کرد: اگر در 8 سال گذشته سند تحول بنیادین کنار گذاشته نمی‌شد و شاهد اتفاقات ناگواری از جمله بحث اجرای خاموش سند 2030 نبودیم و دانشگاه فرهنگیان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار نمی‌گرفت، شاهد وضعیت فعلی نبودیم.
 
رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: بنا بر تحقیقات و برنامه‌های دقیقی که تدوین شده است، موضوع آموزش و پرورش از اولویت‌های جدی دولت آیت‌الله رئیسی و ایران قوی است.
 
وی با تأکید بر نقش تعاملی خانواده‌ها در استحکام بنیه نظام تعلیم و تربیت افزود: در اسلام، اصلی‌ترین پایگاه تعلیم و تربیت، خانواده است که مبتنی بر آموزه‌های مقدس دین مبین اسلام و همچنین بر ارزش‌های اجتماعی دینی و ملی استوار است لذا نقش خانواده‌ها را در تعلیم و تربیت باید جدی و موثر دانست.
 


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 13 خرداد1400، کدخبر:14000313000393 ، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین