پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
سازمان لیگ، با ارسال پیشنهادی به ستاد مقابله با کرونا، خواستار حضور ۱۰۰ تماشاگر در بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر شد.

شعار سال: سازمان لیگ فوتبال پیشنهاد حضور ۱۰۰ تماشاگر در هفته‌های پایانی لیگ برتر را به ستاد مقابله با کرونا داد.
 
سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هنوز نامه‌ای در این خصوص زده نشده و این موضوع در حد پیشنهاد است. این پیشنهاد پس از مطالبه مردم و هواداران فوتبال پس از دیدن سخنرانی کاندیدا‌های ریاست جمهوری که در حضور مردم صورت می‌گرفت انجام شد و مردم از ما خواستند تا بازی‌های لیگ هم با حضور ۱۰ درصد از هواداران برگزار شد.
 
او افزود: البته کنترل ۱۰ درصد از هواداران در داخل ورزشگاه از نظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کار دشواری است و هیجان ورزشگاه با سخنرانی‌های انتخاباتی تفاوت دارد به همین دلیل ما پیشنهاد داده ایم که در قدم نخست، باشگاه‌های میزبان اجازه دعوت از ۱۰۰ مهمان را برای تماشای بازیها داشته باشند و در صورت اجرای موفقیت آمیز، به باشگاه‌هایی که همکاری داشتند، اجازه ورود تماشاگران بیشتر داده خواهد شد. البته این اجازه به شهر‌هایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند داده نمی‌شود.
 
سهیل مهدی در خصوص اینکه همین حالا در همه برخی از بازی ها تعدادی مهمان در ورزشگاه حضور دارند گفت: تعداد این مهمانان در حال حاضر به بیش از ۱۰ - ۱۵ تن نمی‌رسد.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17 خرداد1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7780956

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین