پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
سخنگو وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد، سفر به عتبات عالیات به شکل محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.
شعار سال: سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه گفت: سفر به عتبات عالیات به شکل محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

سعید خطیب زاده پس از گفتگو‌های صورت گرفته با مقامات عراقی افزود: در ملاقات با وزیر فرهنگ عراق موضوع از سر گیری سفر به عتبات مطرح و مقرر شد، اعزام کاروان زائران ایرانی به شکل محدود و با رعایت پروتکل‌ها از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه روابط دو کشور در سطح ممتازی قرار دارد گفت: این سفر به منظور هماهنگی بیشتر در زمینه‌های امور فرهنگی، دیپلماسی عمومی و مراودات رسانه‌ای برنامه ریزی و انجام شد.

خطیب زاده همچنین با اشاره به موضوع لغو روادید نیز افزود: در این زمینه گفتگو‌هایی با مقامات عراقی صورت گرفته که ظاهرا مسئله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: در این سفر همچنین دیدار‌هایی با دبیر شورای عالی امنیت ملی عراق، جناب نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق صورت گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۶۶۲۲۵، www.jahannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین