پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
آقای مدیرعامل بانک کشاورزی آیا واقعا در لابه لای این همه جلسه پی در پی، وقتی برای پاسخگویی به مطالبات کشاورزان وجود ندارد؟

شعار سال: طی دو سال اخیر سرمایه بانک کشاورزی افزایش داشته و وزیر جهاد کشاورزی هم مکررا اعلام کرده که این بانک برای تامین نیاز کشاورزان پاسخگوست و تسهیلات ارائه می‌کند.

کشاورزان که صدایشان به جایی نمی‌رسد، طی یک ماه اخیر تماس گرفته و از نحوه تسویه مطالبات خرید تضمینی،‌ نامشخص بودن تسهیلات برای کشت جدید و فشار بر دوش کشاورزان به دلیل عدم توان مالی تسویه حساب با بانک کشاورزی، تاخیر در پرداخت وامهای کشاورزی و پرسش از این که با توجه به کاهش درامد کشاورزان و معوق شدن اکثر وامها بر اثر خشکسالی، آفات و حوادث طبیعی یا افت قیمت محصول، بانک کشاورزی چه تسهیلاتی برای وامهای معوق کشاورزان در نظر گرفته است، آیا بخشش جرایم دیر کرد وامها را در دستور کار دارد؟

از آنجایی بانک کشاورزی بانک تخصصی این حوزه به شمار می رود، مکررا با روابط عمومی این بانک برای هماهنگی مصاحبه تماس گرفتیم، محورهای سوالات را اعلام کردیم، تا بتوانیم پاسخ سوالات کشاورزان را دریابیم، اما متاسفانه ظاهرا مسئولان وقتی برای پاسخگویی نداشته و مدام جمله « در جلسه هستند» را شنیدیم و هر بار موکول به هفته بعد شد و هفته بعد هم آمدنی نیست.

حال این سوال مطرح است که در میان این همه جلساتی که خروجی آن هم چندان مشخص نیست! وقتی کوتاه برای پاسخگویی به رسانه که در واقع مطالبه‌گر سوالات کشاورزان و مردمی است، وجود ندارد؟

امیدواریم روابط عمومی بانک کشاورزی در سیاست‌ خود برای ارتباط با رسانه‌ها تجدید نظر کرده و پاسخ مطالبات مردمی را به روز بدهد. کشاورزان هم انتظار دارند، بانک کشاورزی حامی تولید و کشت و کار آنها باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 آبان 95 ، کد مطلب: 13950810001180: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین