پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
پرسنل آبفای خوزستان، بیش از یک سال است که حقوق دریافتی و حق بیمه نداشته‌اند و به سختی امورات زندگی خود را می‌گذرانند.نماینده مردم خوزستان می‌گوید که ما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم ولی همچنان مشکل حل نشده است.

شعار سال : مشکلات عجیب آب و فاضلاب در خوزستان ادامه دارد و در حالی که این استان مدت‌ها با ورود فاضلاب شهری به خانه‌های مردم مواجه بوده و کیفیت و طعم نامناسب آب آشامیدنی شهری آن خبرساز شده است، حالا خبر می‌رسد که پرسنل آبفای خوزستان مدت زیادی است که حقوق دریافتی و حق بیمه نداشته‌اند و به سختی امورات زندگی خود را می‌گذرانند.

یکی از پرسنل آبفای خوزستان مدعی شده است که کارکنان رسمی آبفای خوزستان، ۴ ماه، پرسنل طرحی ۷ ماه و نیروهای خدماتی این سازمان، ۱۵ ماهی است که حقوق دریافتی نداشته‌اند.

مجتبی یوسفی، نمایده مردم اهواز و باوی با تایید این موضوع می‌گوید: ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی، قبل از این مجلس اتفاق افتاده و ما از روز اول گفتیم که اگر بناست ادغامی صورت بگیرد، نباید صرفا به دلیل ادغام‌های دیگر وزارت‌خانه‌ باشد و نباید بدون فکر و زیرساخت مناسب دست به چنینی عملی بزنیم.

نماینده مردم خوزستان ادامه می‌دهد: ادغام اگر به روش درست خود انجام شود، به خودی خود بد نیست اما در خوزستان، بعد از ادغام، بحران به آب و فاضلاب شهری انتقال پیدا کرد.

او دلیل به تعویق افتادن پرداخت حقوق کارکنان را سو مدیریت می‌داند و اشاره می‌کند: این عقب‌افتادگی حقوق پرسنل آب و فاضلاب خوزستان به دلیل سو مدیریت مدیران وقت آنان بوده است و البته وزارت‌خانه باید پیگیر این ماجرا می‌شد.

یوسفی درباره پیگیری‌های انجام شده می‌گوید: چند ماهی است که حقوق و حتی بیمه این پرسنل پرداخت نشده است و من به عنوان نماینده این مردم در صحن علنی مجلس این موضوع را مطرح کردم و از وزیر نیرو هم در این باره سوال کرده‌ام اما متاسفانه این مشکل تا به امروز حل نشده است اما ما این مساله را باز هم پیگیری می‌کنیم.

این نماینده مجلس تاکید می‌کند: مشکلات شهر اهواز، به خودی خود زیاد است و نباید بپذیریم که یک نهاد دیگر هم دوباره گرفتار چنین مشکلاتی شود.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز ، تاریخ انتشار 26 خرداد 1400 ، کد خبر : 553219 ، tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین