پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
مجوز شرکت هواپیمای آموزشی که ظهر امروز سقوط کرد، تعلیق شده بود، اما با ممیزی‌های اخیر دوباره مجوزش را ابقا کردند. این در حالی است که هواپیمای آموزشی سبک در نزدیکی فرودگاه بجنورد سقوط کرده و دو سرنشین این هواپیما جان باختند.
شعار سال: در حالی شاهد وقوع این سانحه و درگذشت دو سرنشین آن هستیم که اخیرا به دلیل سوانح پی در پی هواپیما‌های سبک، از اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های آموزشی و تفریحی هواپیما‌های فوق سبک متوقف شدند و مجوز چندین آموزشگاه تعلیق شد.

گویا مجوز شرکتی که ظهر امروز هواپیمای سبک آموزشی آن دچار سانحه شد هم بین مجوز‌های تعلیقی بود، اما پس از انجام ممیزی‌ها، مجوز این شرکت دوباره ابقا شد.

هر چند که چندی از ابقای مجوز این شرکت نمی‌گذرد امروز شاهد سقوط آن و کشته شدن سرنشینانش بودیم. هنوز علت سانحه اعلام نشده است، اما سازمان هواپیمایی باید درباره ضعف نظارت بر عملکرد این آموزشگاه‌ها و وقوع سوانح پی در پی آن پاسخگو باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۳۱خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۲۷۰۱، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
باعث تاسف است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین