پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
برای اینکه متوجه شویم، روغن سرخ کردنی مصرفی ما، روغن پالم است یا خیر، می‌توان از روش‌های مختلفی وارد شد. یکی از این روش ها، روش آزمایشی سکون روغن است. در این حالت روغن قوطی را تکان داده و اندکی از آن را در یک استکان می‌ریزیم و در حد ۳۰ ثانیه منتظر می‌مانیم. در صورت وجود روغن پالم، محتوای استکان دو لایه شده و لایه پائینی سفید رنگ خواهد بود.
شعار سال: روغن پالم از درخت نخل گرفته می‌شود و با وجود آنکه نوعی روغن گیاهی می‌باشد، بدلیل عدم سازگاری با بدن انسان و وجود ترنس‌های آزاد بالا، سبب سکته و گرفتگی عروق می‌گردد. آزمایش تشخیص پالم در روغن‌های سرخ کردنی در کمتر از ۳۰ ثانیه که خیلی به دردتان می‌خورد. در کلیپ ضمیمه خبر، تشریح شده است. بدین منظور روغن قوطی را تکان داده و اندکی از آن را در یک استکان می‌ریزیم و در حد ۳۰ ثانیه منتظر می‌مانیم. در صورت وجود روغن پالم، محتوای استکان دو لایه شده و لایه پائینی سفید رنگ خواهد بود.

تعداد بازدید : 33

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین