پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
به علت قرمز شدن وضعیت کرونا در شهر تهران و شیوع موج جدید این ویروس بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
شعارسال:موزه هنر‌های معاصر تهران که این روز‌ها میزبان نمایشگاه‌های: نهان برعیان (مهندسی تصویر در نگارگری ایران) و پرسونا (مجموعه آثار اندی وارهول از گنجینه موزه) است، به دلیل شیوع موج جدید کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین رونمایی کتاب آثار اندی وارهول که قرار بود فردا (یکشنبه ۱۳ تیر) برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.
 
موزه هنرهای معاصر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است
یکسال و چهار ماه بعد از اعلام رسمی همه گیری کرونا در ایران بنا به آمار‌های رسمی تاکنون حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و حدود ۸۴ هزار نفر جان باخته اند.

سه مرحله اوج بیماری در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، تابستان ۹۹، پاییز ۹۹ و بهار ۱۴۰۰ پشت سر گذاشته شده است. حدود دو ماه از اعلام شیب نزولی کرونا در ایران گذشته است که باز هم شیب صعودی و افزایش قرمزی رنگ شهر‌ها این بار از جنوب کشور آغاز شد و حالا این وضعیت به دروازه‌های تهران و استان‌های مرکزی رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۱۲ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۹۱۳۴۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین