پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
واقعا از فردی، چون دکتر علی ربیعی (سخنگوی دولت) با برخورداری اثبات شده از حداقل استاندارد‌های تفکر حرفه‌ای بعید است که در خصوص حادثه پارک ملت، اینگونه نظر بدهند. شما که با جریانات آشنایید دکتر عزیز، شما چرا این طور نظرات را ارایه می‌دهید. آیا سکوت بهتر از حاشیه گویی نیست؟
شعار سال: سخنگوی دولت در خصوص علت و عوامل صدای انفجار بامداد جمعه در پارک ملت گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد صدای انفجار شنیده شده، ناشی از ایجاد یک گودال در بخشی از پارک بوده که محموله‌ای از مخلوط بنزین و گازوئیل درون حفره‌ای جاسازی شده بود؛ تاکنون هم هیچ شواهدی درخصوص امنیتی بودن موضوع، از طرف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ارائه نشده است.
وی با بیان اینکه البته دستگاه‌های ذیربط برای شناسایی اقدام کنندگان، اقدامات لازم را پیگیری می‌کنند، گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی وزارت کشور، این حادثه به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست. با این حال، به محض دریافت اطلاعات جدید، حتما به افکار عمومی توضیح داده خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۷۱۲۱۴، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین