پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
محمد اسلامی در واکنش به طرح جدید نمایندگان مجلس مبنی بر تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: ادغام و تفکیک وزارت خانه‌ها لطمه سنگینی را به کشور و جامعه وارد می‌کند، نگاه ساختاری راه حل مسایل کشور نیست، ادغام بیش از پنج سال وقت وزارت راه و شهرسازی را گرفته است و تفکیک هم اگر بخواهد صورت بگیرد، باز مجددا چند سال وزارت راه و شهرسازی درگیر آن خواهد شد امیدوارم این تفکیک اتفاق نیفتد.
شعار سال: «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهر سازی، در رابطه با "حمله سایبری به وزارت راه و شهرسازی" گفت: یک اتفاقی رخ داد که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد بازیابی لازم با نوسازی در حال انجام است. وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه کهن است و در این صد ساله‌ای که این وزارتخانه با عناوین گوناگون فعالیت داشته نسل به نسل توسعه پیدا کرده است. شرایطی که پیش آمده و اتفاقاتی که رخ داده موجب شد تا یک دگرگونی ایجاد شود و از گذشته مجهزتر شویم.
 
طرح جدید نمایندگان مجلس مبنی بر تفکیک وزارت راه و شهرسازی

او در واکنش به طرح جدید نمایندگان مجلس مبنی بر تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: ادغام و تفکیک وزارت خانه‌ها لطمه سنگینی را به کشور و جامعه وارد می‌کند، نگاه ساختاری راه حل مسایل کشور نیست، ادغام بیش از پنج سال وقت وزارت راه و شهرسازی را گرفته است و تفکیک هم اگر بخواهد صورت بگیرد، باز مجددا چند سال وزارت راه و شهر سازی درگیر آن خواهد شد امیدوارم این تفکیک اتفاق نیفتد.

او درخصوص هجمه‌های اخیر به طرح‌های عمرانی دولت گفت: هیچ طرح اضافه‌ای را افتتاح و یا پروژه آن را دنبال نکردیم، من نمی‌دانم افتتاح پروژه‌ها چه هزینه تراشی در پی دارد آیا اضافه شدن بزرگراه‌های کشور هزینه تراشی است آیا اینکه راه آهنی ایجاد می‌شود هزینه تراشی است، نمیدانم منشا این حرف‌ها چیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۳۷۵۱۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین