پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
چقدر قبیح و زشت است که نظر مردم، رسانه و برخی دیگر از مراجع بیرونی با نظر آقای مهدی علی نژاد متفاوت است. مهدی علی نژاد مدعی شده که دوران دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان موفقیت آمیز بود؟ بر اساس کدام شاخص‌ها آقای معاون؟ بر اساس کدام استدلال؟ مرد میدانی بیا پای میز مناظره. بیا تا خوب شیر فهم شوی که با شعار کار درست نمی‌شود.
شعار سال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌ حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان: دوران دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان موفقیت آمیز بود.

دکتر سلطانی فر از حق خودش در راستای منافع ملی گذشت. مهدی علی نژاد برآورد دوران مسئولیت دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش را خوب و موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

مهدی علی نژاد در مراسم تقدیر از خادمان ورزش تاکید کرد: من شهادت می‌دهم که دکتر سلطانی فر مدیری ایراندوست، وطن پرست و متدین است و در دورانی که این همکاری وجود داشت، شاخصه‌های مدیریتی و اخلاقی ایشان را کاملا احساس کردم.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین