پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث جودو مشکل اصلی ما موضوع رژیم اشغال‌گر قدس بوده و هست. همانطور که می‌دانید، آن‌ها مدعی هستند که ما در مسابقه سعید ملایی و حریف صهیونیست، اجبار بر کنار رفتن او و انصراف از مسابقه را بر او تحمیل داشتیم و او را وادار به این کار کردیم. این اتفاق قطعاً مورد تایید ما و همه دست‌اندرکاران ورزش ایران نیست و ما به ملایی اجباری نکردیم. اتفاقی که همیشه رخ می‌دهد، این است که خود افراد این تصمیم می‌گیرند که برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس شرکت نکنند.
شعار سال: مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پیرامون انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری، حواشی آن و احتمال ملغی شدن انتخابات توسط فدراسیون جهانی اظهار داشت: فدراسیون جهانی تا این لحظه انتخابات را تایید نکرده، اما ما بر اساس قواعد و قوانین کشور خودمان که همان اساس‌نامه این فدراسیون بوده، انتخابات را برگزار کردیم. متاسفانه ایمیل‌های متعددی به فدراسیون جهانی به طُرق مختلف فرستاده شده و به آن‌ها اعلام شده که در انتخابات ما اشکالاتی مثل دخالت دولت وجود داشته. فدراسیون دوچرخه سواری ایران در حال رایزنی برای برطرف کردن موانع موجود خواهد بود تا انتخابات تایید شود.

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: اگر هم این مشکلات و موانع برطرف نشد، متناسب با آن درمورد حل و فصل ماجرا تصمیم گیری می‌کنیم. سعی بر این خواهیم داشت که ضمن تعامل با فدراسیون جهانی دوچرخه سواری، مشکلات را حل کنیم تا انتخابات ملغی نشده و فدراسیون هم تعلیق نشود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درباره تعلیق فدراسیون جودو که کماکان ادامه یافته، عنوان داشت: در بحث جودو مشکل اصلی ما موضوع رژیم اشغال‌گر قدس بوده و هست. همانطور که می‌دانید، آن‌ها مدعی هستند که ما در مسابقه سعید ملایی و حریف صهیونیست، اجبار بر کنار رفتن او و انصراف از مسابقه را بر او تحمیل داشتیم و او را وادار به این کار کردیم. این اتفاق قطعاً مورد تایید ما و همه دست‌اندرکاران ورزش ایران نیست و ما به ملایی اجباری نکردیم. اتفاقی که همیشه رخ می‌دهد، این است که خود افراد این تصمیم می‌گیرند که برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس شرکت نکنند.

وی هم‌چنین افزود: به همین جهت فدراسیون جهانی جودو برای ما تعلیقی نامحدود وضع کرد که با شکایتی که به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) داشتیم، پرونده مجددا بررسی شد و آن رای شکست و مدت زمان تعلیق به ٤ سال کاهش یافت که از این مدت هم ۲ سال آن گذشته. مجدداً به این دادگاه شکایت کردند، اما ما امیدواریم در نهایت احقاق صورت گیرد و حق به حق دار آن یعنی فدراسیون جودوی کشورمان تعلق بگیرد. جودوکا‌های ما ۲ سالی‌ست که خود را آماده کردند و مشغول فعالیت برای بازگشت خود به عرصه رقابت هستند. این را هم باید اضافه کرد که قطعاً ارزش‌های کشور ما بسیار مهم‌تر از هر چیزی بوده و هست.

علی‌نژاد که سیدحمید سجادی به طور تلویحی او را در سمتش ابقا کرده، درخصوص ادامه همکاری با وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: از شایعه‌ای که می‌گویند در دولت تصمیم گرفته شده تا معاونان دولت قبلی در سمت خود ابقا شوند، اطلاعی ندارم، ولی تا روزی که توفیق خدمت به ورزش کشور و جوانان این مرز و بوم وجود داشته باشد، در این‌جا هستم و هر روزی که مرا نخواهند و تصمیمی دیگر گرفته شود، طبعاً بر اساس آن من هم همان کار را خواهم کرد و تصمیم نهایی با شخص وزیر خواهد بود.

معاون وزارت ورزش و جوانان نهایتاً درباره شرایط مدیریتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و تصمیم‌گیری درباره سرنوشت آن‌ها گفت: تصمیم گیرنده در این زمینه‌ها شخص وزیر بوده و آقای سجادی بهتر در جریان ماجرا‌ها هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۷۶۶۶۸۷، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
خود افراد تصمیم می‌گیرند آیا؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین